Η φιλοσοφία μας


Είμαστε αυστηροί, όσον αφορά στους τρόπους συμπεριφοράς, τους κανόνες, αλλά και την εκπαίδευση. 

Το Kung Fu είναι μια πολεμική τέχνη που δημιουργήθηκε από αληθινούς πολεμιστές του μακρινού παρελθόντος στην Κίνα. Ως εκ τούτου, διδάσκει στους σπουδαστές του: τον σεβασμό στην ιεραρχία, τις αξίες και τις αρετές του ευγενούς πολεμιστή, τη στρατηγική σκέψη, την πειθαρχία, την αυτοσυγκέντρωση και την εργατικότητα. Προάγει την αποφασιστικότητα και την ενεργητικότητα στη ζωή. Σκληραγωγεί πνευματικά και σωματικά.


Στόχος είναι η εκπαίδευση κάθε μέρους του σώματος

Επίσης, σε αντίθεση με άλλες τέχνες, χρησιμοποιεί εξίσου πόδια και χέρια στον ίδιο βαθμό. Περιλαμβάνει ρίψεις, κλειδώματα,  λακτίσματα, γροθιές, καθώς και μια σειρά από διάφορες τεχνικές που έχουν ονόματα από άγρια ζώα, καθώς το κάθε ζώο συμβολίζει μια συγκεκριμένη δεξιότητα και κινησιολογία. (Τεχνικές του τίγρη, του δράκου, της λεοπάρδαλης, του φιδιού κτλ.)



Η φιλοσοφία μας   

Αρχικά, πιστεύουμε ακράδαντα, ότι ακόμη και ένα παιδί μπορεί να διδαχθεί ρεαλιστική αυτοάμυνα. Φόρμες παραδοσιακών κινήσεων, τεχνικές και διασκεδαστικές ασκήσεις συνδυάζονται στη βάση μιας ρεαλιστικής αυτοάμυνας. Εκπαιδεύουμε τα παιδιά, από πολύ νωρίς, να αναγνωρίζουν προβληματικές καταστάσεις και να επιλέγουν τις πιο σωστές και συνάμα απλούστερες λύσεις.

Το παιδί  διδάσκεται άμυνα σε 3 επίπεδα:

1.       Παθητική
Να έχει αντίληψη του περιβάλλοντος χώρου, να αντλεί χρήσιμα στοιχεία γι' αυτόν, να  διαβάζει τη γλώσσα του σώματος του επιτιθέμενου, να αναγνωρίζει τον κίνδυνο, να τον αποφεύγει   

2.       Λεκτική
Πως χρησιμοποιεί τον λόγο του, ώστε να αποτρέψει τον επιτιθέμενο

3.       Φυσική
Αυτοάμυνα, πώς θα αντιδράσει σε περίπτωση αρπαγής, χτυπήματος, στραγγαλισμού κτλ






 Για παράδειγμα: αν ένας ξένος προσεγγίσει το παιδί, το διδάσκουμε πάντα να κοιτάξει άμεσα στο περιβάλλον του για έναν ενήλικα, αστυνομικό ή και πυροσβέστη , να επιδιώξει άμεσα να τρέξει σε μια δημόσια περιοχή, αποφεύγοντας τις ερημικές τοποθεσίες. Στην περίπτωση που κάποιος ενήλικας του επιτεθεί ή προσπαθήσει να τον πιάσει, το ουρλιαχτό η τσιρίδα σε συνδυασμό με γρήγορες γροθιές και κλωτσιές θα αιφνιδιάσει τον επιτιθέμενο και το παιδί θα κερδίσει χρόνο, για να διαφύγει.

Εκπαιδεύουμε τα παιδιά, στο πώς να επιλέγουν την καλύτερη αντίδραση κατά τη διάρκεια ενός διαπληκτισμού. Τα κάνουμε να κατανοήσουν, ότι πριν να λάβει χώρα η φυσική επαφή (χτυπήματα κτλ) υπάρχουν επιλογές που πρώτα θα πρέπει να επιχειρήσουν. Ακόμη και σε μικρή ηλικία, το παιδί είναι σε θέση να διδαχθεί πώς να διαβάσει τη γλώσσα του σώματος και να αναγνωρίζει ενδεχόμενη απειλητική συμπεριφορά, ώστε να έχει την ευκαιρία να αποφύγει τον διαπληκτισμό, πριν αυτός ξεκινήσει. Αν η κατάσταση κλιμακωθεί σε σημείο που να δεχθούν επίθεση, η αντίδρασή τους πρέπει να είναι στον ίδιο βαθμό με την επίθεση που δέχθηκαν. Για παράδειγμα, δεν μπορούν να αρχίσουν να κλωτσούν και να γρονθοκοπούν άγρια, επειδή απλώς  ένας συμμαθητής  τους έσπρωξε στο προαύλιο. Τα παιδιά, μέσα από το πρόγραμμά μας θα κατανοήσουν, ότι κάθε πράξη τους επιφέρει τις ανάλογες συνέπειες.

Μελετήσαμε, τις πιο συνηθισμένες απειλές σε παγκόσμιο επίπεδο που δέχεται ένα παιδί και τις περιπτώσεις σχολικού εκφοβισμού και διδάσκουμε με τη μορφή έξυπνων παιχνιδιών τρόπους πρόληψης, αναγνώρισης κινδύνου, λεκτικής άμυνας, διαχείρισης φόβου μάχης.